Esperanza EKK025K YUKON rychlovarná konvice
Někdy těsně po vánocích jsem tuto 1,7 litrovou a 1500 W rychlovarnou konvici objednal u Mironetu.
Zhruba po 15 dnech používání přestala tato konvice při varu vypínat a tudiž je nepoužitelná.Psal jsem před chvíli do Mironetu na reklamace tak uvidím jak se zachovají.Vzhledem k pořizovací ceně této konvice se mě neoplatí ji někam vozit do servisu.Takže pokud si pro ni někdo nepřijede skončí v elektroodpadu a já budu naštvaný na Polského výrobce.
No jsem zvyklý, že pokud koupím zboží v e-shopu a dělám reklamaci tak si firma zajistí odvoz atd.Mironet evidentně má jiná pravidla.Chteji po mě kopií dokladu atd. ikdyz mě mají v systému a vše vidí.Nspsal jsem jim že náklady na poslání a reklamaci mě nestojí za to.Takze můj poslední nákup v Mironetu a jedu si koupit konvici do kamenné prodejny….😭
Dobrý den, je nám líto, že máte problém s naším produktem.
Prosíme o zaslání na adresu:
Mironet reklamace
Komerční hala NUP C3
Nupaky
251 01
Společně se zbožím zašlete kopii faktury a průvodní dopis, ve kterém uvedete závadu.
Můžete samozřejmě podat reklamaci i na našich pobočkách, českou poštou, PPL nebo GLS. Pokud si chcete zvolit zásilkovnu, je třeba o to nejdřív zažádat, abychom vytvořili štítek.
Prosím využite tento webový formulář https://www.mironet.cz/Podpora/VytvoritReklamaci
Děkujeme.
S pozdravem
Reklamace
email: reklamace@mironet.cz | tel.: +420 234 700 840
http://www.mironet.cz