V televizi mají obrovskou mediální kampaň ,ale skutek utek ……….
Zobrazeno: 4254
13 komentářů u „OKAY.CZ“
Nedodají zboží, nevrací peníze. Jeden z největších českých e-shopů prověřuje inspekce
Řetězec obchodů s elektronikou a nábytkem Okay má problémy s doručováním objednávek. Kvůli i dlouhé týdny nedodanému zboží a také nevracení peněz se množí stížnosti na něj ze strany zákazníků, prodejce kvůli tomu prověřuje Česká obchodní inspekce (ČOI). Společnost Okay se v e-mailech zákazníkům plošně omlouvá a situaci zdůvodňuje problémy na straně dodavatelů.
Na přímý dotaz on-line deníku Aktuálně.cz ohledně toho, jak závažný výpadek zboží je a jak vnímá stížnosti ohledně nevracení peněz, nicméně společnost do publikace článku nereagovala.
Negativní reakce zákazníků na Okay se mezitím rozrůstají. Například na portálu VašeStížnosti.cz spotřebitelské organizace dTest přibývá lidí, kteří si na nedodání zboží a neproplacení stornované objednávky opakovaně stěžují. “Dnes je to již neuvěřitelných 197 dní po objednání a zaplacení a 127 dní od max. data doručení. Zboží nebylo doručeno ani po několika slibovaných interních urgencích v rámci společnosti Okay,” uvádí na serveru jeden z uživatelů.
Jiní zase řeší problémy s přístupem prodejce ke stornu. “Minimálně neetické jednání shledávám v tom, že přestože jsem objednávku zrušila již 19. 1. 22, v detailu objednávky ke stornu stále nedošlo, a tedy téměř 14 dní je objednávka tzv. ‘připravována k expedici’, a tedy nemůže plynout 14denní lhůta na vrácení peněz při odstoupení od smlouvy,” popisuje další ze zákaznic.
Zboží už je na cestě k Vám! Těšte se.
Krásný den,
Objednávku 9922114915 jsme právě odeslali na zvolenou adresu. Před doručením Vás bude kontaktovat přepravce.
Přejít na sledování zásilky
Pokud se Vám přehled o zásilce nezobrazí, zkuste to později znovu. Pravděpodobně ji dopravce ještě nemá zaevidovanou.
Věříme, že Vám zboží bude dělat radost a tešíme se na Vás při dalším nákupu.
Jakékoliv nesrovnalosti nebo poškození při převzetí uveďte do předávacího protokolu přepravce, zboží vyfoťte a neprodleně nás kontaktujte přes webový formulář http://www.okay.cz/clanky/kontaktujte-nas.
Chráníme životní prostředí, proto Vám fakturu pošleme emailem během několika dní po doručení zboží.
Komu: Obchod CZ
Předmět: Re: OKAY.cz: Vaše objednávka číslo 9922114915 byla přijatá
Odesláno: úterý 11. ledna 2022 8:11:19 (UTC+01:00) Belgrade, Bratislava, Budapest, Ljubljana, Prague
byla odstraněna bez přečtení dne čtvrtek 13. ledna 2022 13:26:02 (UTC+01:00) Belgrade, Bratislava, Budapest, Ljubljana, Prague.
Jiné obchody mají normální komunikaci což Okay asi nezná a zbytečně svojí nekomunikaci naštvá zákazníky.Byl to můj první a zároveň poslední nákup jelikož jsem z běžné praxe zvyklý na rychlé dodání a standardní formu komunikace obzvlášť když platím předem !!!!
Teď mě na mobil přišla SMS ,že mám v zasílkovne zboží k vyzvednutí.Za celou dobu se mnou nikdo nekomunikoval a na dotazy mailem rovněž nikdo nereagoval.Ted jsem se díval zpětné podle čísla zásilky které mě přišlo přes SMS:
10. 01. 2022 10:27:27 Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě.
12. 01. 2022 10:56:11 Příjem zásilky na podacím místě DEPO, Rousínov, Tománkova 34.
13. 01. 2022 07:25:07 Příjem zásilky na expedičním depu Břeclav, Na Hrůdách 1147.
13. 01. 2022 12:11:53 Zásilka připravena na cílovém výdejním místě Hrušovany u Brna, Jiřího z Poděbrad 96.
Čtvrtý pracovní den a sendvičovač nikde.Chcete se zeptat na zboží…..sranda.
Tento obchod nikomu nedoporučuji jsou to lháři a když jim platíte předem tak je nezajimate.Jeste opakují zboží jsem si objednal a zaplatil v sobotu 8.1 dnes je čtvrtek 13.1 a stále nevím na čem jsem.
V sobotu jsem objednal zboží a zaplatil bankovním převodem…zřejmě u této firmy obrovská chyba platit něco hned.Maji evidentně na všechno čas a nic neřeší.Mel jsem si ten sendvičovač objednat jinde…už by mě sloužil 😭
Tady odpověď:
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši zprávu, kterou evidujeme jako požadavek č. 01100592.
Váš dotaz je pro nás velmi důležitý a odpovíme na něj co nejdříve!
Vzhledem k aktuální situaci je naše zákaznické centrum plně vytíženo, intenzivně pracujeme na vyřízení všech dotazů, přesto může odpověď trvat několik pracovních dnů.
Nedodají zboží, nevrací peníze. Jeden z největších českých e-shopů prověřuje inspekce
Řetězec obchodů s elektronikou a nábytkem Okay má problémy s doručováním objednávek. Kvůli i dlouhé týdny nedodanému zboží a také nevracení peněz se množí stížnosti na něj ze strany zákazníků, prodejce kvůli tomu prověřuje Česká obchodní inspekce (ČOI). Společnost Okay se v e-mailech zákazníkům plošně omlouvá a situaci zdůvodňuje problémy na straně dodavatelů.
Na přímý dotaz on-line deníku Aktuálně.cz ohledně toho, jak závažný výpadek zboží je a jak vnímá stížnosti ohledně nevracení peněz, nicméně společnost do publikace článku nereagovala.
Negativní reakce zákazníků na Okay se mezitím rozrůstají. Například na portálu VašeStížnosti.cz spotřebitelské organizace dTest přibývá lidí, kteří si na nedodání zboží a neproplacení stornované objednávky opakovaně stěžují. “Dnes je to již neuvěřitelných 197 dní po objednání a zaplacení a 127 dní od max. data doručení. Zboží nebylo doručeno ani po několika slibovaných interních urgencích v rámci společnosti Okay,” uvádí na serveru jeden z uživatelů.
Jiní zase řeší problémy s přístupem prodejce ke stornu. “Minimálně neetické jednání shledávám v tom, že přestože jsem objednávku zrušila již 19. 1. 22, v detailu objednávky ke stornu stále nedošlo, a tedy téměř 14 dní je objednávka tzv. ‘připravována k expedici’, a tedy nemůže plynout 14denní lhůta na vrácení peněz při odstoupení od smlouvy,” popisuje další ze zákaznic.
V Okay cz vůbec netuší ,že zboží už mám a jdou s křížkem po funuse.Tomu říkám organizace…..😭
Teď mě přišlo na mail:
Zboží už je na cestě k Vám! Těšte se.
Krásný den,
Objednávku 9922114915 jsme právě odeslali na zvolenou adresu. Před doručením Vás bude kontaktovat přepravce.
Přejít na sledování zásilky
Pokud se Vám přehled o zásilce nezobrazí, zkuste to později znovu. Pravděpodobně ji dopravce ještě nemá zaevidovanou.
Věříme, že Vám zboží bude dělat radost a tešíme se na Vás při dalším nákupu.
Jakékoliv nesrovnalosti nebo poškození při převzetí uveďte do předávacího protokolu přepravce, zboží vyfoťte a neprodleně nás kontaktujte přes webový formulář http://www.okay.cz/clanky/kontaktujte-nas.
Chráníme životní prostředí, proto Vám fakturu pošleme emailem během několika dní po doručení zboží.
Vaše zpráva
Komu: Obchod CZ
Předmět: Re: OKAY.cz: Vaše objednávka číslo 9922114915 byla přijatá
Odesláno: úterý 11. ledna 2022 8:11:19 (UTC+01:00) Belgrade, Bratislava, Budapest, Ljubljana, Prague
byla odstraněna bez přečtení dne čtvrtek 13. ledna 2022 13:26:02 (UTC+01:00) Belgrade, Bratislava, Budapest, Ljubljana, Prague.
Jiné obchody mají normální komunikaci což Okay asi nezná a zbytečně svojí nekomunikaci naštvá zákazníky.Byl to můj první a zároveň poslední nákup jelikož jsem z běžné praxe zvyklý na rychlé dodání a standardní formu komunikace obzvlášť když platím předem !!!!
Teď mě na mobil přišla SMS ,že mám v zasílkovne zboží k vyzvednutí.Za celou dobu se mnou nikdo nekomunikoval a na dotazy mailem rovněž nikdo nereagoval.Ted jsem se díval zpětné podle čísla zásilky které mě přišlo přes SMS:
10. 01. 2022 10:27:27 Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě.
12. 01. 2022 10:56:11 Příjem zásilky na podacím místě DEPO, Rousínov, Tománkova 34.
13. 01. 2022 07:25:07 Příjem zásilky na expedičním depu Břeclav, Na Hrůdách 1147.
13. 01. 2022 12:11:53 Zásilka připravena na cílovém výdejním místě Hrušovany u Brna, Jiřího z Poděbrad 96.
Napsal jsem podnět na ČOI s popisem jak tato společnost funguje.Oblbuje lidí a nekomunikuje.Schovaji se za hlasový automat a na maily nereagují.
Čtvrtý pracovní den a sendvičovač nikde.Chcete se zeptat na zboží…..sranda.
Tento obchod nikomu nedoporučuji jsou to lháři a když jim platíte předem tak je nezajimate.Jeste opakují zboží jsem si objednal a zaplatil v sobotu 8.1 dnes je čtvrtek 13.1 a stále nevím na čem jsem.
Sendvičovač nikde.Zitra těm rychlikum budu volat…. neskutečné…nikdy víc ⚡⚡⚡
Krásný den,
v příloze Vám zasíláme doklad o přijaté platbě k vaší objednávce 9922114915.
Děkujeme za nákup!
Potřebujete další informace? Rádi Vám kdykoli pomůžeme.
Odešlete nám dotaz přes webový formulář https://www.okay.cz/kontakty/ nebo nás kontaktujte na obchod@okay.cz.
Tento e-mail je generován automaticky, prosíme, neodpovídejte na něj.
V sobotu jsem objednal zboží a zaplatil bankovním převodem…zřejmě u této firmy obrovská chyba platit něco hned.Maji evidentně na všechno čas a nic neřeší.Mel jsem si ten sendvičovač objednat jinde…už by mě sloužil 😭
Takže jsem objednal, zaplatil a teď budu čekat spoustu pracovních dnů…..
Co říct…byl to muj první a zároveň poslední nákup na OKAY.cz
Napsal jsem dotaz kde je moje zaplacené zboží….
Tady odpověď:
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši zprávu, kterou evidujeme jako požadavek č. 01100592.
Váš dotaz je pro nás velmi důležitý a odpovíme na něj co nejdříve!
Vzhledem k aktuální situaci je naše zákaznické centrum plně vytíženo, intenzivně pracujeme na vyřízení všech dotazů, přesto může odpověď trvat několik pracovních dnů.
Přejeme Vám spokojené nákupy v OKAY.
S pozdravem,
Tým zákaznické linky
OKAY s.r.o.
Kšírova 676/259
619 00 Brno
http://www.okay.cz/kontakty
web: http://www.okay.cz