Autoservis Soukal Unkovice
10.9.2021 jsem se domluvil s panem Soukalem na termín 5.10.2021 na 8:00 hod na instalaci 12V zásuvky v autě v zavazadlovém prostoru.
Dnes v 8:00 hod jsem přistavil auto a při předávání klíčku od auta jsem se ptal jak dlouho to bude trvat a jaká bude cena.Pan Soukal mě řekl,že neví a záleží jak se bude dařit a že dá vědět.Kolem 14:00 hod jsem mu volal ,protože se neozýval a on mě sdělil , že mu do toho něco vlezlo a že to bude zítra.Tak jsem se zeptal jestli zítra dopoledne a on řekl že mě zitra zavolá.
Asi před měsícem jsem psal dotaz do značkové prodejny a servisu Toyoty na čas a cenu.Dostal jsem odpověď, že čas práce jsou 2 hodiny a cena včetně materiálu 3000 Kč.Tak jsem zvědavý jaké to bude v neznačkovm servisu, který v podstatě mlži…
Doma jsem připojil autolednici a jak jsem záhy zjistil tak při úplně vyplem klíčku se nevypl interiérový ventilátor (občas ano ,ale většinou ne).Tak jsem volal panu Soukalovi a popsal mu chování.On říkal,že to musí být shoda náhod atd.Tak jsem udělal jednoduchý pokus,odepl jsem lednici ze zásuvky(zásuvka se mimochodem vytrhla a zůstala mě v ruce- špatně uchycená).Takže co říct závěrem…pana Soukala jako autoekektrikaře nebrat. 😐
V jednom má pan Soukal pravdu….přestal jsem komunikovat, protože když jsem mu v posledním hovoru vysvětloval probémy tak obrátil a spíš to bral jako , že je to souhra náhod atd.Už v servisu jsem si říkal ,když mě řekl že tu zásuvku pripojil v zadu na okruh stěračů že to nebude dobré.Jsem původní profesí elektromechanik pro stroje a zařizení takže dle mého měl od pojistkové skříňky natáhnout úplně nový přívod.Jenže měl určitě hodně práce s jinými zakazkámi a tak narychlo vše popřepojoval a měl hotovo.Ani se neobtěžoval vzadu v kufru vratit zpět kobereček atd….evidentní spěch.Auto tam bylo kvuli práci která měla trvat 2,5 hodiny asi 26 hodin.Všem vřele doporučuji se tomuto autoelektrikáři obloukem vyhnout.
Odpověď majitelepřed hodinou
Dobrý den pane Fojtíku,
po přečtení SMS cca 30min po obdržení, jsem Vás kontaktoval telefonicky několikrát opětovně se snahou o domluvu a řešení problému, zásuvku jsem nemohl vyzkoušet na Vaši lednici, protože jsem ji neměl k dispozici a do tel. jste mi sdělil polovinu informací a požádal jsem Vás aby jste to vysledoval kdy a jak se to chová!!! a také jsem Vám nabídnul, že se na to podíváme a při předání vozidla jsem řekl kdyby to zlobilo tak to přepojíme.
Ze strany pana Fojtíka není žádná možná domluva, protože přestal komunikovat a řešit vzniklý problém.