LIDL ESHOP
Někdy minulý týden jsem si přes aplikaci v mobilu objednal dva kusy lehátka.První co mě zarazilo, že mě přišli dva maily a tudiž i dvě faktury.První lehátko mě doručovala Česká pošta a to druhé PPL.Tak jsem napsal mail s dotazem na LIDL a ti mě sdělili , že je to v rámci logistiky skladů atd.Já jim odepsal , že v tom logiku jako bývalý programátor nevidím, ale budiž.
Někdy tuším v pátek dorazilo nejprve lehátko PPL a někdy po poledni léhátko České pošty.Takže jsem půl dne ztrávil čekáním na dva dopravce( logika LIDLU mě uniká ).
V neděli manželka rozbalila obě krabice a chtěla obě lehátka vyzkoušet.To první co dovezla PPL bylo v pohodě.To druhé co dovezla Česká pošta bylo nestabilní a po složení se sklápělo.Při prvním pokusu z něj manželka spadla.Při bližším pohledu jsem zjistil, že spodní část lehátka ma špatně snýtované části (velká vůle) a u spodních nohou špatně nanýtováné zajištění( jedno správně a druhé v protisměru).Docela mě pobavilo, že v manuálu davají na tyto lehátka tři roky záruku a výrobek prý prochází přísnou výstupní kontrolou.
Ještě v neděli mě přišlo na mail abych ohodnotil kvalitu obchodu a výrobku.Tak jsem vše po pravdě ohodnotil s tím, že v pondělí budu zboží ( jeden kus ) reklamovat.
V pondělí hned po osmé hodině ranní jsem se přes otravný aotomat dovolal na slečnu, která absolutně nechápala proč chci lehátko reklamovat (pořád chtěla abych nafotil poškození výrobku atd.).Nakonec mě rozčílila s tím,že si zboží odvezou a já znovu zaplatím další lehátko a oni mě následně vrátí na účet peníze za nefukční lehátko( opět mi logika LIDLU uniká ).To už byla poslední kapka a já ji řekl, že zboží chi vrátit (jeden kus ).Řekla mi, že mě na mail pošle odstoupení od smlouvy a že se mi někdo z PPL ozve ohledně odvozu nadrozměrného zboží.Z mailu jsem si vytiskl štítek pro PPL( ten jsem nalepil na obal ) a vyplnil tiskopis na odstoupení od smlouvy, který jsem přibalil k lehátku.
Nyní je středa a nikdo jak z PPL tak z LIDLU mě nekontaktoval…..tomu říkám služby.Nefukční zabalené lehátko čeká na odvoz.
Váš účet Lidl byl smazán.
Všechna vaše data byla odstraněna. Nezapomeňte, že máte 72 hodin na obnovení účtu.
Neumí poskytovat služby a ve všem mají chaos tak si všichni dejte pozor !!!!!
Právě mě dorazilo 1299 Kč na účet.Co to stalo úsilí, telefonování , mailu atd.Nikdy více mít něco společného s LIDLem 👎.
Nyní jdu zrušit svůj účet na jejich shopu(spíš neshopu) a tím to celé uzavírám.😭
Peníze stále nemám na kontě.Opet jenom ujišťování a skutek utek…..
Vážený pane ,
děkujeme Vám za ohodnocení našeho obchodního domu, díky kterému můžeme naše služby stále zlepšovat.
Mrzí nás Vámi popsané situace, a omlouváme se za vzniklé potíže. Přijměte prosím naše ujištění, že zajištění příjemných nákupních podmínek je pro naši společnost klíčové.
Vaši důležitou zprávu předáváme našim kolegyním a kolegům, kteří jsou se zmíněnou pobočkou v kontaktu a přijímají vhodná opatření ke stabilizaci popsaného stavu.
Věříme, že také na základě Vašeho podnětu dojde v brzké době ke zlepšení a že nám svou přízeň zachováte i nadále.
S přáním příjemného dne
Soňa Rumíšková
Zákaznické centrum
Dnes mi přišla odpověď na můj dotaz kde jsou moje peníze:
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz z 8. 9. 2021.
Požadavek na vrácení částky 1299 Kč byl odeslán na banku dne 10. 9. 2021. Vrácená částka by měla být v nejbližších dnech připsána na Váš účet. Proto prosíme o kontrolu Vašeho internetového bankovnictví.
V případě, že Vám peníze na Váš bankovní účet nebyly vráceny, doporučíme Vám kontaktovat Vaši banku.
Vždy si vážíme zpětné vazby našich zákazníků.
Odpovědi na Vaše nejčastější dotazy naleznete pod tímto odkazem: http://www.lidl.cz/podpora
Přejeme Vám příjemný den.
S pozdravem
Helena Pivoňková
Zákaznický servis
Naposledy když jsem telefonicky mluvil se slečnou ze zákaznické podpory tak mě říkala, že číslo účtu vidí, že jsem platil dobírku kartou.Ted zase jako by nic.Uz nemám slov na jednání LIDLU.Asi tam pracuje banda exotů a levá ruka neví co dělá prava.Hned jak dorazí peníze na mnou uvedený účet (teď jsem ho odkazem z mailu zadával přes jejich formulář) tak ruším svůj účet u LIDLU a nikdy víc nechci mít společného s touto neschopnou organizací !!!!!!
Vážený zákazníku, vážená zákaznice,
děkujeme za Váš nákup na lidl-shop.cz.
Částku ve výši 1299.00 Kč Vám rádi převedeme na bankovní účet.
Momentálně u Vaší objednávky neevidujeme platné bankovní konto. Číslo bankovního účtu nám prosím sdělte zde:
Odkaz pro zadání čísla bankovního účtu je platný 8 dnů od přijetí zboží v našem skladu (resp. od přijetí e-mailu Potvrzení o přijetí vráceného zboží) nebo od vystavení dobropisu. Po uplynutí této doby Vám budou peníze vráceny poštovní poukázkou.”
Vážený zákazníku, vážená zákaznice,
děkujeme za Vaši objednávku a důvěru, kterou v nás vkládáte.
Z výše uvedené objednávky Vám vracíme částku ve výši 1299,00Kč.
Pokud jste platili kartou předem, bude částka vrácena na účet vázaný na využitou platební kartu. V případě platby na dobírku Vám zašleme email s dotazem, na jaký účet Vám máme částku poslat. Tento email očekávejte v příštích dnech.
Navštivte nás opět brzy na lidl-shop.cz a nechte se okouzlit některou z dalších nabídek.
Nechcete si nechat ujít naše výhodné akce a novinky? Rádi Vám budeme pravidelně zasílat náš Newsletter.
Zdraví Vás
Váš tým Lidl
Vážený zákazníku, vážená zákaznice,
dne 06.09.2021 jsme obdrželi zásilku s níže vyjmenovaným vráceným zbožím. Nyní projde vrácené zboží systémovou kontrolou a po schválení obdržíte e-mailem dobropis.
V případě, že jste kupní cenu za vrácené zboží již uhradil/a, bude Vám vrácena v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami. Vrácení peněžních prostředků proběhne zpravidla do 7 dnů.
Pokud jste platili kartou předem, bude částka vrácena na účet vázaný na využitou platební kartu. V případě platby na dobírku Vám zašleme email s dotazem, na jaký účet Vám máme částku poslat.
Pokud jste nám vrátil/a veškeré zboží z původní objednávky, vrátíme Vám samozřejmě také vynaložené prostředky za přepravu, případně poplatek za platbu dobírkou.
Dobrý den,
děkujeme za Váš e-mail z 4. 9. 2021.
Vaši zásilku jsme již obdrželi na našem logistickém skladě v Plzni.
V následujících dnech Vám bude vrácena celková hodnota výrobku. Prosíme Vás tedy o trpělivost.
Aktuální stav zásilky je možné ověřit na webových stránkách http://www.ppl.czspolečnosti PPL.
Odpovědi na Vaše nejčastější dotazy naleznete pod tímto odkazem: http://www.lidl.cz/podpora
Přejeme Vám příjemný den.
S pozdravem
Agáta Klouda Ottová
Zákaznický servis
Tel.: 800 115 435
Web: http://www.lidl.cz/kontakt
Lidl Česká republika v.o.s, Nárožní 1359/11, 158 00 Praha 5, IČ: 26178541
Statutární orgán: Lidl Holding s.r.o.
Registrace: Obchodní rejstřík Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 42824
Tady je odkaz na hodnocení od ostatních lidí co měli dočinění s LIDL schopen:
https://www.zbozi.cz/obchod/131568/
Obratem jsem LIDLU odepsal ,že zboží převzali .Číslo zásilky PPL: 60110794872.
Mají ve všem neskutečný chaos !!!!!!!
Dobrý den,
děkujeme za Váš e-mail z 3. 9. 2021.
Zboží, které jste bylo vráceno jsme prozatím nepřijali na logistickém centru. Z tohoto důvodu Vás žádáme o zaslání potvrzení o převzetí zásilky kurýrem společnosti PPL a o upřesnění výrobků, které byly vráceny.
K urychlení vyřízení tohoto dotazu uveďte prosím v předmětu Vaší e-mailové zprávy značku “418060156”, pod kterou tento e-mail evidujeme.
Odpovědi na Vaše nejčastější dotazy naleznete pod tímto odkazem: http://www.lidl.cz/podpora
Přejeme Vám příjemný den.
S pozdravem
Soňa Košťáková
Zákaznický servis
Předpokládám, že pojem bez zbytečného odkladu je 14 dní…..to je firma.Jak jsem psal byl to muj poslední nákup , protože takové neschopné prodejce podporovat nebudu.
Psal jsem na Lidl schop kdy mě vrátí peníze a tak nějak se mrkl následně na obchodní podmínky:
Vrácení peněžních prostředků
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání, které od kupujícího na základě kupní smlouvy přijal, a to stejným způsobem, jakým je přijal. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasil a pokud tím kupujícímu nevzniknou další náklady. Prodávající však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než kupující předá zboží prodávajícímu nebo hodnověrně prokáže, že zboží řádně odeslal prodávajícímu.
Vrátil-li kupující zboží poškozené, má prodávající nárok na náhradu škody, který může jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Právě si PPL odvezla lehátko.Vubec mě ráno nekontaktovali (poslední dobou PPL vůbec nekomunikuje) takže štěstí že jsem byl doma.😎
Kdybych čekal a nic neřešil tak bych se asi nikdy nedočkal…👎😎
Vážený zákazníku,
Váš požadavek – Objednávka přepravy byl akceptován.
Adresa doručení:
Lidl Česká republika v.o.s., Univerzitní 1220/64, 30199, Plzeň – Skvrňany, Česká republika
Datum: 30.08.2021
Svozy probíhají v čase od 8:00 do 18:00 a není možné je měnit.
Počet balíků: 1
Dobrý den,
omlouvám se , bud může informace prověřit objednávatel přepravy a sdělit Vám je, nebo Vám poskytnou číslo objednávky přepravy aby jsme mohli informace dohledat.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem
Klára Řezníčková
Specialista zákaznické péče
Napsal jsem mail Lidlu ale,žádná odezva.Kontaktoval jsem PPL a tam o ničem vůbec nevěděli.Zavolal jsem na 800115435 což je zákaznická linka a slečna ručně žádala do systému PPL odvoz a řekla mi ,že odvoz bude v pondělí 30.8.Co na to říct asi jediné…na LIDLU shopu to byl můj poslední nákup.Maji ve všem chaos a věřím, že spousta lidí s nimi řešila podobné problémy jako já.
Uběhli další dva dny a stále mě nikdo nekontaktoval,takže co je za problém????
Dobrý den,
děkujeme za Váš e-mail z 24. 8. 2021.
Na přepravní společnost PPL jsme zaslali požadavek na vyzvednutí nadrozměrné zásilky. Společnost PPL Vás bude kontaktovat ohledně data pro sjednání kurýra.
Na Vaši e-mailovou adresu od nás obdržíte potvrzení o předání požadavku na přepravní společnosti. Pokud se tak nestane, obraťte se na náš zákaznický servis opětovně.
Odpovědi na Vaše nejčastější dotazy naleznete pod tímto odkazem: https://www.lidl-shop.cz/faq.
Přejeme Vám příjemný den.
S pozdravem
Adéla Mátlová
Zákaznický servis