Infračervený ohřívač Klarstein Wonderwall Air Art Smart
Popis produktu
Infračervený ohřívač Klarstein Wonderwall Air Art Smart kombinuje vysoce efektivní topný výkon s působivým designem a nejnovější technologií. Přináší příjemné teplo a také nový lesk a barvu do každé místnosti a přitom je energeticky velmi efektivní a ekologický díky své infračervené technologii.
Začni ve své domácnosti revoluci ve vytápění s infračerveným ohřívačem Klarstein Wonderwall Air Art Smart. Velký topný panel o rozměrech 80 x 60 cm lze zavěsit přímo na stěnu a díky své hloubce 5 cm je sotva větší než zarámovaný obraz. Se silným výkonem 500 W a díky technologii IR ComfortHeat šíří k lidské pokožce velmi příjemné teplo, které je vyzařováno cíleně na osoby v blízkosti ohřívače Díky infračervené technologii je topný panel mimořádně energeticky efektivní a ekologický: celých 98 % výkonu se přeměňuje na tepelné záření.
S termostatem a promyšlenými funkcemi, jako jsou funkce automatického vypnutí a detekce otevřeného okna OpenWindow Detection, splní infračervený ohřívač i náročné požadavky. Nastavitelný týdenní časový spínač umožňuje programování časů topení na každý den týdnu. Ovládej jeden ohřívač nebo více ohřívačů zcela jednoduše pomocí smartphonu nebo dokonce svým hlasem. Další pokrok v nekomplikovaném a příjemném zážitku tepla ti poskytne aplikace Klarstein App Experience. Ovládání pomocí tlačítek je samozřejmě také možné. Zařízení Wonderwall pracuje bez ventilátoru, nevíří tedy prach, a proto je toto topné zařízení ideální volbou pro alergiky. Díky svému plochému designu, rychlému tepelnému výkonu a prostorově úsporné montáži na stěnu je ohřívač předurčen především pro použití v koupelně. Proto je zařízení Wonderwall Air Art Smart s třídou ochrany IP44 úplně chráněno proti stříkající vodě.
Budoucnost topné techniky: infračervený ohřívač Klarstein Wonderwall Air Art Smart.
Někdo mě na stránkách zastoupení smazal moje hodnocení.Tak jsem ho dnes udělal znovu:
Nechal jsem si vše projít hlavou a zavolal ať zruší svoz k reklamaci.Ješte zavolám technikovi a naposledy popíšu jak se panel chová.Dnes jsem ho testoval na jiném WiFi routeru(TP-LINK Archer C50),chování panelu oproti WiFi TP-LINK DECO E4R bylo jiné,ale i tak 2x zmizel symbol WiFi na panelu a v prvním případě zůstal panel v režimu ON a topil a vypnout se dal pomocí aplikace až po 4 minutách.Ve druhém případě byl OFFLINE a zmizelý symbol WiFi naběhl po 5 minutách a rovněž bylo znovu možné komunikovat pomocí aplikace.
Abych kvůli jednomu Klarstein panelu měl v provozu extra WiFi (IP4) a navíc neměl jistotu ,že dojde k vypnutí když topí (termostat naštěstí funguje 100%) a dalších 30 dní čekal na reklamaci.Kdybych si takový panel koupil já a zjistil jak se chová tak ho během 14 dní vrátím a nic neřeším.Buď se jedná o nedotažené řešení a nebo problémy kompatibility s různými výrobci WiFi.
Design panelu je jediné co stojí za to,takže z něj udělám Stupid panel a k ovládání použijí Smart Tuya s termostatem.Potom bude jistota 100% provozu a nebudu muset zřizovat extra síť pro nekompatibilní věci.
Takže to celé uzavírám,už mě to stálo hromadu času a úsilí.
Vyplnil jsem reklamační formulář a v pátek by si měl přijet kurýr pro panel.Panel jsem dnes po druhém výpadku LAN modulu odpojil.
Servisní středisko jsem ohodnotil jednou hvězdou……nikdo nic neřeší.
Dnes ráno jsem zapl panel do zásuvky a teprve na potřetí (vypnutí… zapnutí) byl v provozuschopném stavu.Pri prvním zapnutí asi po 30 vteřinách zmizel symbol WiFi a manuálně tlačítkem nešla zapnout.Uz nemám co dodat, prostě řídící jednotka(LAN modul ) se chová nestandardně.
Vážený zákazníku,
víme, že Vaše bezproblémové používaní výrobku z Electronic-star / Klarstein narušila neočekávaná závada. Věříme, že jsme tento problém opravou výrobku vyřešili.
Prosím, ohodnoťte naše servisní středisko, abychom se pro Vás uměli neustále zlepšovat:
https://lnk.sk/nzPW
Děkujeme za Váš čas
Electronic-star / Klarstein
Dobrý den.
Mám se prý obrátit na technika,tak to dělám.
Tady kompletní problematika:
https://www.pcstoura.cz/?p=284
Můj názor po X dnech empirického testování Smart panelu:
Pokud je připojený na WiFi síť s protokolem IP6 tak to nezvládá a na řídící jednotce mizí symbol WiFi a následně ani ručně nejde WiFi na topném panelu aktivovat.
V případě výpadku,odpojení WiFi si rovněž Smart panel s touto situací neporadí.Nasleduje pípání ,měl jsem trpělivost,ale asi po 15 pípnutí v průběhu tří hodin jsem panel odpojil.
Panel,jeho řídící jednotka neunese výpadky WiFi a elektrické energie.V případě již zmíněných problémů je potřeba provést prvotní nastavení…RESET.Z pohledu uživatele šílené…..
Moje řešení:
V nejbližší době odpojim řídící jednotku a ze Smart panelu udělám Stupid Klarstein panel a připojím ho do Smart zásuvky Tuya,ta je spolehlivá a netrpí na dětské chyby jako Klarstein.
Proč v technické dokumentaci a manuálu neuvádíte přesné specifikace provozu ????
S pozdravem Fojtík.
Odesláno z mobilu
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.
Ohľadne tejto otázky Vás poprosím kontaktovať nášho
servisného technika na čísle +421 22 12 942 77,PO-PIA, 12-15 HOD.
Prípadne zavolajte k nám na 225 348 506 po 12:00 a
na technika Vás prepojíme.Prípadne emailom na servis@go-bbg.com
S pozdravem
Tomáš
zákaznický servis electronic-star Česká Republika
http://www.electronic-star.cz
Tel.: +420 225 348 506
E-mail.: info@electronic-star.cz
Ještě závěrem bych chtěl říct,že technici by měli testovat tento panel(řídící jednotku) bez ideálních podmínek (WiFi a elektrická energie bez výpadku),ale nasymulovat i výpadky.Potom by viděli jak je tento produkt nestabilní a pro běžné (neideální) prostředí dost nepoužitelný.Jistě, člověk může po každém výpadku ať WiFi nebo elektrické energie provést RESET ,ale to je dost přes ruku a každého to nakonec unaví.
V noci se moje WiFi automaticky vypíná a ráno v 6:00 hod zapíná.Dnes 6:30 hod jsem prošel síť a panel na síti nebyl(software na telefonu ho také neviděl).Tak jsem panel fyzicky odpojil ze zásuvky a znovu zapojil.Zhruba po minutě jsem ho uviděl na své WiFi sítí a rovněž aplikace v telefonu.
V aplikací jsem chtěl zapnout panel,ale nereagoval.Znovu jsem procházel svoji WiFi síť a panel už opět nikde.Kdyz jsem se podíval na display panelu … OFFLINE…symbol okna….symbol WiFi nikde.
Závěr:Panel musí běžet na WiFi sítí s protokolem IP4,pokud je v IP6 tak postupem času pípa a WiFi nakonec úplně odpadne ,řídící jednotka začne dělat náhodné věci.Rovnež delší výpadek WiFi je pro tento Smart panel problém.
Jediná možnost je odstranění řídící jednotky a připojení hloupého panelu třeba na Smart termostatickou zásuvku Tuya,ta narozdíl od Klarstein polochytreho panelu na výpadky WiFi nebo elektrické energie netrpí.
Včera navečer jsem panel vypnul od sítě.V noci jsem v hlavě analyzoval chování panelu a ještě mě napadlo udělat poslední pokus.
Pro celou domácí WiFi síť jsem nastavil protokol IP4 místo IP6,protože mě napadlo,že by celý problém s výpadky panelu (LAN modul) mohl souviset s 32 bitovou a 128 bitovou adresací zařízení v síti.
Ráno v 8:00 hod jsem připojil panel do síťové zásuvky.Pres tlačítko mínus odepnul senzor otevřeného okna a přes tlačítko plus prekalibroval teplotu na nula stupňů.Pres mobilní aplikací se připojil k panelu a provedl zapnutí a vypnutí.Rovnež jsem nastavil automatické zapnutí na 11:00 hod a vypnutí 11:15 hod.Vše proběhlo Ok.Nyni náhodně kontroluji přes aplikaci stav panelu.
Je to můj poslední test, protože mě nebaví dělat betatestera.Nikde v manuálu se o IP4 nebo podpoře IP6 nic nepíše.
Nyní pípnutí…na display OFFLINE a objevil se symbol WiFi.V mobilní aplikací je panel vypnutý a ukazuje teplotu.
Řídící jednotka si žije vlastním životem a připojuje si a odpojuje WiFi.Hlavně nám všem doma vadí neustálé pípání a to,že si dělá co chce……..m
Zhruba před 45 minutami panel samovolně pípl.Nyni v aplikací Device offline.Na panelu OFFLINE a chybí symbol WiFi.Po manuálním zapnutí přímo na panelu veškeré nastavení funguje kromě WiFi.Ať podržím tlačítko WiFi 5 vteřin nebo krátce,pouze pípání ale symbol se neobjeví.Kdyz se podívám do seznamu zařízení na své WiFi sítí tak topný panel nikde.
Tvrzení,že technik dva dny testoval je lež !!!!
Takže co s tím ???
Tento panel jsem dostal jako vánoční dárek a nemám chuť ho pořád reklamovat.Evidentně se nejedná o Smart nebo Clever panel,ale o nějaký prototypově neodzkoušený model.Jedina možnost co mě napadá je,že odmontuji řídící jednotku (je na nic) a zapojím hloupý panel přes Smart termostatickou zásuvku Tuya,která na tyto dětské nemoci netrpí.
Zajímal by Váš názor jako výrobce, prodejce tohoto Smart zařízení…
Udělal jsem pokus:
Panel Klarstein a druhý hloupý panel napojený na chytrou termostatickou zásuvku Tuya.
Provedl jsem restart domácí WiFi.
Klarstein pípnul a zmizel symbol WiFi.
Po náběhu domácí WiFi… Klarstein..OFF..chybí symbol WiFi a na telefonu při spuštění aplikace tmavá obrazovka.
Chytrá zásuvka Tuya s hloupým panelem bez problémů… software rovněž.
Takže Klarstein nesnese sebemenší výpadek WiFi….je po něm mimo.
Opět panel pípnul….na display OFF.Pri pokusu o spuštění aplikace na mobilu pouze černá obrazovka…. následně pípnutí na panelu……na display OFF a symbol WiFi.Na mobilu naběhla aplikace a jako by vše bylo v pořádku.
Takže po prvním pípnutí zmizel symbol WiFi.
Nechápu když to technik údajně dva dny testoval,že se mu toto neprojevilo.Ta řídící jednotka si dělá co chce.
Před chvílí panel samovolně pípl s odstupem minuty asi dvakrát.Mrkl jsem na display…OFF…WiFi…a symbol okna.Kdyz jsem panel včera zapl a nastavil tak funkci na detekci otevřeného okna jsem pomocí tlačítka minus (podrží se po dobu 5 vteřin ) vypnul.Takze nechápu jak se tato funkce mohla samovolně zapnout?Znovu jsem ručně tuto funkci vypnul.
Dobrý den.
Chtěl jsem se zeptat (řešil jsem reklamaci topného 500W panelu…problémy s WiFi) jak je to s podporou IP6 ???
Na domácí síti jsem zrušil IP6 a nechal pouze IP4 a zatím vše bez problémů.
Kdysi v minulosti jsem narazil na problém telefonů Xioami s výpadky připojení WiFi pokud WiFi síť běžela na IP6.
Předem děkuji za odpověď.
Panel jsem nainstaloval,zapl…..podržel tlačítko Wifi……po 5 vteřinách se symbol Wifi rozblikal.Na telefonu jsem v aplikaci dal přidat zařízení…….proběhla detekce a zařízení nebylo nalezeno.Takže znovu kopletní vypnutí panelu a RESET……podržení Wifi…..po 5 vteřinách rozblikání………na telefonu detekce……zařízení bylo nalezeno.
Panel jsem zapl a dvakrát nastavil vypnutí po 5 minutách provozu.Vše OK.Takže nyní budu testovat a sledovat jak se bude panel chovat.
Pravě dorazila PPL s panelem.
Vyjadrenie servisu:
Zariadenie splňa reklamačné podmienky.Uvedená závada sa neprejavila po dvoch dňoch intenzivného prepínania zapínania a vypínania.
Vyriešené technikom: 11.2.2O21
Dobrý den,
Vaše reklamace číslo XX Vám byla úspěšně odeslána dne 11.02.2021. Dodací lhůta je 1-2 pracovní dny. Pokud Vaše zboží neobdržíte, kontaktuje nás prosím.
Toto je automaticky generovaný e-mail. Prosíme, neodpovídejte na něj.
Pro více informací nás kontaktuje na 225 348 506 nebo na info@electronic-star.cz
S pozdravem
Tým
http://www.electronic-star.cz
+420 225 348 506
Nechápu…21.1 si panel odvezl kurýr a teprve 28.1 byla reklamace zaregistrována v systému.A to jsem reklamační formulář vyplnil 17.1.Tak uvidíme co se bude dít…
Dobrý den,
Vaše reklamace číslo 107951 byla zaevidovaná v našem systému dne 28.01.2021 a bude postoupená technickému oddělení. V dohledné době Vás budeme o jejím vyřízení informovat.
Pro více informací nás kontaktuje na 225 348 506 nebo na info@electronic-star.cz
S pozdravem,
Tým
http://www.electronic-star.cz
+420225 348 506
Právě si DPD odvezlo panel k reklamaci.
Takže jsem na webu vyplnil reklamační formulář a ve čtvrtek 21.1.2020 si pro panel přijede kurýr.Tři dny jsem testoval a dnešní den za samého pípaní po 20 minutách od zapnutí už jsem nedal.Tak uvidíme co s tím kdo pořeší……..
Nyní panel samovolně pípl..rožnuty display ..OFF a chyběl symbol WiFi….po 5 sekundách opět pípnutí..OFF a na display se objevil symbol WiFi a panel zhasl.Takže řídící jednotka si dělá co chce.Už mě to pomalu ale jistě přestává bavit.Nejsem žádný betatester.
Dnes ráno začal panel v nějakých intervalech pípat a vždy se rozsvítil display.Když se to opakovalo asi po patnácté tak mě to začalo rozčilovat.Nevím jestli někdo dálkově přistupoval k nastavení(dle toho co jsem četl v zásadě ba ochranu údajú [pouze anglicky] má výrobce tuto možnost jelikož se vše přenáší přes cloud).Rovněž jsem vypl funkci detekce otevřeného okna abych eliminoval,že to dělá toto čidlo( okno jsem neotevíral ).Další věc co mě naštvala,že jsem psal hodnocení přímo na stránkách
https://www.klarstein.cz/Chlazeni-a-vytapeni/Ohrivace/Infrapanely/Wonderwall-Air-Art-Smart-infracerveny-ohrivac-80-x-60-cm-500-W-aplikace-mandlovy-kvet-80-x-60-cm-Design-Blossoms.html?force_sid=rv1dq6k97fbgq7rq6n4vaormk4
a moje hodnocení bylo pryč.Tak jsem ho tam dnes opět vložil.Nevím proč to někdo smazal,ale já mám času dost.
Co se týká software na mém android telefonu a komunikací s panelem přes wifi tak je stále nestabilní a nastávají různé stavy.Device Offline..Curently ofline….měnící se teplota atd.
Moje Wifi je velmi stabilní jelikož používám Mesh Deco E4 od TP-Linku a všechna moje Smart zařízení co mám doma na síti jsou v pohodě.
Včera vše fungovalo.Večer v 1:OO hod se automaticky vypnula moje Wifi síť a zapla se ráno v 6:00 hod.V 6:15 jsem na svém mobilním telefonu spustil aplikaci KLARSTEIN a v přehledu zařízení jsem měl přednastavený obyvák off-line(Curently ofline).Přejel jsem prstem dolů (provedl se refresh ) a na poněkolikáté se změnil stav z off-line na tlačítko zapnutí (ve vypnutém stavu) a objevila se teplota Room:18 st.Při kliknutí se objevil detail v off-line modu.Při stisknutí tlačítka se provedl ON a bylo možno nastavovat teplotu.Ovšem při zpětném návratu na úvodní obrazovku( seznam zařízení ) už bylo vše off-line.Při dalším refresh obrazovky nastávali i stavy kdy program hlasil že zařízení nebylo nalezeno .Při použití volby “Device information” byl status Online,IP adresa prázdná.Takže software evidentně špatně komunikuje v případě výpadku nebo odpojení a připojení Wifi smart topného panelu.
Když jsem se jsi prošel svoji Wifi tak jsem Smart Espressif inc viděl na adrese 192.168.68.101 ,takže v síti byl.Vidím to na nevychytané chybové stavy v aplikaci ohledně Wifi….
Docela mě to štve a jak to vidím tak nakonec pokud nedojde k nějaké úpravě software budu muset používat Smart topný panel jako “hloupý panel”.Nechce se mě každý den provádět RESET panelu a opětovné přidávání zařízení do aplikace.
Včera jsem ho zprovoznil a vše nastavil.Dnes ráno se sofware nedařilo komunikovat se smart panelem.Jen pro upřesnění: mám doma automatické vypínání Wifi od 1:00 do 6:00 hod.Takže jsem musel zařízení odebrat ze seznamu a navíc provést RESET topného panelu.Následně jsem ho přidal jako nové zřízení a vše je opět funkční.Ráno jsem volal na zákaznickou linku kde jsem měl dotaz ohledně výpadku elektrické energie a wifi.Evidentně nemá panel žádnou CMOS pamět a při ztrátě napájení nebo wifi připojení je mimo.Napíšu oficiální dotaz na prodejce….