O2 pokrytí Telnice u Brna
Tady O2 na svém webu hlásá,že má pokryto signálem:
Moje 80 letá tchýně bydlí tady:
Ma telefon Huawei lite P9 kde jsem ji nastavil 2G siť (O2 není schopno za X let zlepšit pokrytí lepší technologii).
Když ji volám tak běhá po domě aby aspoň částečně slyšela co jí říkáme.Trhavý občasný hovor nikoho nenadchne.
Tady jsou výsledky mého měření:
Několikrát jsem kontaktoval O2,ale výsledek je takový,že nějaká O2 Guru Lucie mě sdělila,že posílení signálu v této lokalitě se neplánuje.Moje tchýně má v rámci O2 Spolu 4 GB dat za které platím,ale bohužel nemá možnost si je vybrat diky nekvalitnímu datovému připojení.
Sokolnická BTS má zřejmě dost často výpadky,jelikož když jsem monitoroval připojení tak se telefon dot často připojoval na BTS v Chrlcích (néchapu proč,zřejmě moc lidí v Sokolnicích….)
Takže teď si budu muset najít čas a opět psát na Český telekomunikační úřad, protože když někdo deklaruje pokrytí a pak tomu tak není je to klamavá reklama…..
Pořád stejný problém.Volam tchýni a slisim každé třetí slovo.O2 už nic neřeší..
Někdo asi něco řešil jelikož už místy naskakuje 4G ….jedna a výjimečně dvě čárky.Ale jsou dny kdy pouze E.Celkově je to ale pořád slabost.O2 se málo stará o kvalitu svých sítí…😭
Tak jsem se díval na internetu,že více lidí má podobné zkušenosti s O2 jako ti v Telnici u Brna.
Bydlím v jisté vesnici na východě republiky, kde ač podle mapy pokrytí by měl být GSM signál plně v pořádku, realita vypadá úplně jinak. Signál je zde minimální, téměř všude jsou zde hluchá místa a jen semtam při hledání se najde stanoviště, ze kterého se dá telefonovat.
Není to jen můj problém, stejně jsou na tom i další ve vesnici, kteří jsou u O2. Mohl bych sice přejít k jinému operátorovi, ale mé stávající číslo má mnoho lidí, a změna by mi způsoblia dost problémů. kromě toho jsem paušální zákazník vázaný smlouvou. Dřívě mi to tolik nevadilo, trávil jsem doma minimum času díky prácí jinde, teď se mi ale situace poněkud změnila a já si nemohu dovolit být doma nedostupný.
Volal jsem na linku O2 (cca týden zpět), popsal problém a bylo mi sděleno, že druhý den mi zavolají, co a vůbec zda s tím udělají. Samozřejmě jsem nebyl naivní, nečekal jsem, že se ozvou druhý den, ale teď už přemýšlím, zda se ozvou vůbec.
Zajímalo by mě, zda máte někdo zkušenosti s opravami signálu u O2 tohoto typu – špatně pokryté území, zda a vůbec někdy po stížnosti by s tím mohli začít něco dělat. A v jakém časovém horizontu – čas hraje velice proti mě.
Také by mě zajímalo, zda by O2 byl aktivnější, pokud bych pohrozil odchodem k jinému operatorovi – zda by jim za to stál i jeden stěžující si zákazník. U O2 bych velice rád zůstal, ale tohle je opravdu velký problém a řekl bych že v dnešní době docela tristní.
Jinak pokud by chtěl třeba někdo pomoci aspoň odhadem motivace reakce O2, tak naše vesnice má cca 1600 obyvatel a GSM signál T-Mobile a Vodafone je zde naprosto bezproblémový.