Tohle jsem napsal na Český telekomunikační úřad:
VĚC: Stížnost na řešení stížností na nefukčnost služeb O2
Dobrý den.
Jsem letitý zákazník O2 (od roku 1996 Eurotel atd.) a poslední dobou neustále
řeším problémy s nefukčností O2 TV na televizi Samsung s operačním systémem Tizen.
Nejprve jsem problémy řešil přímo se Samsungem (musím velmi pochválit přístup
k zákazníkům přes aplikaci WhatsApp).Přehrál jsem firmware Samsung atd.Nakonec
se ukázalo,že celý problém s nefukčností a výpadky služby O2 TV je na straně
právě O2.Takže jsem začal věc řešit s O2.Dostat se u O2 na někoho kompetetního
přes hradbu O2 guru a nebo *11 a volba 4 je téměř nemožné.Když chci nahlásit
opětovnou poruchu napříhlad se zpětným přehrávaní programů (O2 všem slibuje
zpětné přehrávaní mínus týden ) tak jejich automatický systém mě nakonci řekně,
že nemám zaplou Wifi a další věci prý se mnou vyřeší placená podpora za 90 Kč.
Tomu říkám služby.V O2 asi zapomněli,že spousta lidi nemá set top box ,ale právě
televizi Samsung (kterou O2 zuřivě propaguje ve všech kamených pobočkách).
Rovněž jejich diagnostika, která se aktivuje přes *11 a volbu 4 s tím nepočítá.
Když si píšete s O2 guru přes Webovou aplikaci tak chce po mě abych dělal zdrama
betatestera a zkoušel to či ono.Kde to jsme ???
Jednou nabízejí službu za kterou člověk platí (v mém případě 2 700 kč měsíčně
celkově za O2 spolu a o2 TV) tak také požaduji 100% kvalitu.Zřejmě je v ČR možné
tahat lidi za nos( venku by si to nedovolili ).
Proč nemohu normálně nahlásit, že mám problém se zpětným přehráváním programů a
někdo s tím něco v přijatelném čase udělá ? Proč O2 nepočítá s O2 TV na
televizorech Samsung a dál jako dinosaurus diagnostikuje pouze buď úplný výpadek
O2 TV a nebo set top boxu ?
Jako normální zákazník se chci v případě nefukčnosti přehrávání,
zpětného přehravání dovolat na někoho kompetentního a né poslouchat automat s
konečnou volbou (při vádném vyhodnocení koncového zařízení) že budu přepojený
na placenou podporu za 90 Kč.Proč bych měl platit O2 za jejích neschopnost
poskytovat normálně fukční službu.
S pozdravem Fojtík.
Hrušovany u Brna 22.9.2020
Dost často neostrý obraz a TV Samsung hlásí nedostatek místa pro ukládání dat.Tohle má jen O2 ostatní jako Nej.cz žádný podobný problém.😭
Nikdy neříkej nikdy.Asi před dvěma měsíci jsem si kvůli fotbalu opět zprovoznil O2 TV stříbrnou.Vcera při sledování FilmBox Star neustále nabíhal progres bar ( kulatý ukazator uprostřed obrazovky).Musel jsem na TV Samsung vyskočit z Aplikace a znovu se vrátit.Kdyz už to bylo asi po 15 tak jsem zavolal *11 a sdělil operátorovi svoje nadšení.Prý nová verze 2.
.0 už na tyto problémy netrpí a že mám počkat až aktualizace dorazí do mé televize.Porad jen sliby a stabilita nikde.M am připojení 100/10 Mbit a jiné TV aplikace problém nemají…jen ta od O2..😂
Pozdě šmoulové……..
Ten kdo pozná kvalitu a stabilitu Selfnetu se už k O2 TV nevrátí.O2 jde pevně ve šlépějích skostnatělého Telecomu a Kellner evidentně šetří na všem a na všech.Ale slibem a asertivitou nezarmoutiš……
O2 dnes oznámilo, že ve druhé polovině roku provede kompletní modernizaci své internetové televize. Poběží na nové platformě od sesterského Cetinu, slibuje nové funkce, a především zvýšení stability, se kterou má O2 TV věčné problémy. Uživatelé se mohou těšit i na přehlednější uživatelské rozhraní, rychlejší přepípání programů a uživatelské profily pro více členů domácnosti.
Pro některé současné uživatele ale přechod znamená několik povinností. O2 ukončí podporu nejstarší ze tří generací set-top boxů. K tomu uvede nový moderní přehrávač. Potěšující je, že O2 chce podporovat také většinu chytrých televizorů.
V současnosti lze O2 TV sledovat na platformě Samsungu, dále Xboxu One/Series, na webu a v aplikacích pro Windows, Android a iOS. V budoucnu by se tak konečně mohli dočkat i uživatelé webOS od LG, Androidu TV nebo Apple TV. Přesné plány ale firma nepotvrdila.
Druhá povinnost se týká stávajících uživatelů tarifů O2 TV M, L a XL. Ty firma zruší a abonenty převede na tarify O2 TV Bronzová, Stříbrná a Zlatá.
No sice pěkné,ale zkuste se někomu dovolat přes *11.Jedinà klika,že zprovoznili možnost hlášení poruch přes WhatsApp.Takze nyní vše přes WhatsApp zdokumentuji a online předávám O2.Ale co třeba starší lidé a nebo technický méně zdatní ????
Je to nekonečné řešení poskytovaných služeb a hlavně jejich kvality.
A řešení zatím v nedohlednu……..
V případě aplikace O2 TV pro Samsung Smart TV mají zákazníci možnost využívat O2 TV
pomocí aplikace na Smart TV od Samsungu, s operačním systémem Tizen. Sledovat televizi
lze tak i bez set-tob-boxu.
Postup pro hlášení poruch je volně dostupný na našich webových stránkách. Zákazník by
měl při řešení poruchy postupovat dle doporučení, které mu sdělí operátor anebo samotná
diagnostika, zákazníkovi je také dávána možnost spojení na specialistu nadstandardní
podpory. Platbu však vyžadujeme pouze v okamžiku, kdy je dostupné řešení zdarma a
zákazník nechce anebo si nedokáže vyřešit vlastními prostředky. V takovém případě s ním
specialista provede požadované nastavení a za tento úkon (po předchozím souhlasu
zákazníka) je účtována cena 99 Kč. V případě, že specialista na nadstandardní podpoře
zjistí, že závada je v prostředcích O2, věc řeší jako standardní poruchu a úkon neúčtuje.
Problém stěžovatele se zpětným přehráváním u aplikace O2 TV Samsung jsme předali
našemu dodavateli k analýze a opravě. Přesný čas nasazení nám bohužel v tuto chvíli není
znám.“