O2 TV na Samsung TV
23.8.2019 jsem si pořídil TV Samsung UE50RU7172UXXH s tím ,že využiji aplikaci O2 TV na sledovaní internetové TV.
Od samého počátku byla aplikace od O2 velice nestabilní a soustavně jsem komunikoval se Samsung(přes WhatsApp) a složitě s O2( ti se schovávají za telefonní automat a slečny v call centru jsou absolutně mimo a asi vůbec nevědí co je aplikace TV O2 přímo v TV Samsung).
Na Samsungu jsem provedl dle doporučení upgrade FirmWare (T-MSLDEUC-1352.0) ,ale aplikace od O2 má i tak dost časté výpadky.
Mám připojení na internet 100/10 Mbit a v rámci domácí sitě (2 x DECO E4 od TP-Linku) 54 / 10 Mbit takže pro provozování zmíněné aplikace ideální podmínky.Když přes rozhraní DECO 4 monitoruji provoz tak TV Samsung má obvykle při spuštěné Tv O2 aplikaci 12 Mbit příjem a 0,7 Mbit odesílání.
Samotná aplikace TV O2 má občas problémy se vůbec přihlásit na servery O2 s tím,že ji mám restartovat atd.Na několikátý pokus to klapne a na stavají zase jiné problémy.Z toho jsou dny kdy je vše bez problémů.U některých programů (hlavně při zpětném přehrávání) neustále naskakuje u prostřed obrazovky progress bar ( kulatý teploměr načítání dat ) a nebo na několik vteřin dochází k zamrznutí obrazu a zvuku.
Třeba dnes ráno jsem se chtěl zpětně podívat na O2 sport,v seznamu programů jsem najel na ikonu,ale při volbě byl prázný obsah a znepřístupněná možnost přehrávání.Tak jsem chtěl nahlásit poruchu,ale přes telefón je to díky automatu a volby 4 nemožné a přes O2 moje
Tady úplně zapoměli na to,že mají aplikaci pro TV Samsung……tomu říkám popora.
Když se podívám na výpadky O2:
Takže pokud máte podobný problém tak Vám nikdo nepomůže a mužete si akorát zajet do nejbližší prodejny a tam to s Vámi někdo sepíše a tak pořád dokola…..
Už druhý měsíc provozují na TV Selfnet.Skvela stabilní aplikace a rovněž kvalita programů.O2 by se u této malé společnosti mohla učit.Takže O2 na TV Samsung je minulostí…..😎
Dneska jsem zprovoznil dvb-t 2 ,jelikož už mě nebaví neustále výpadky,zatuhavani aplikace O2 TV.Za pár dní ještě přibyde Selfnet přes kabel a O2 60% TV a 80% internetu od O2 dám kopačky.Neumi poskytnout 100% službu,ale platit 100% chtějí.Takze budou mít smůlu.
Nechval dne před večerem.Vcera jsem chtěl AMC běžel tam film Na život a na smrt.Zpětne přehrávání se na chvíli rozběhlo ,ale po chvíli vše zatuhlo a přestali reagovat i buttony na dálkovém ovládání.Dnes ráno jsem zkoušel opět zpětné přehrávání a buď byla černá obrazovka a nebo se to sekalo.Takze dnešním dnem mě došla trpělivost a během 10 dnů pouštím O2 TV k vodě stejně jako 80% O2 internet přes VDSL.Ze strany O2 nikdo nic neřeší a pořád samé výmluvy.
Poslední týden sleduji minimum výpadků jak při on-line tak off-line přehrávání.No nechci to zakřiknout,ale už to začíná být téměř 100% služba ze strany O2.
Včera,predvcerem v období od 18:55 do 20:15 což je období zpráv dochází k výpadku on-line vysílání (černá obrazovka a uvnitř bílý kulatý progres bar).Zhruba 5 až 10 vteřinové výpadky.Takze skvělý kulturní zážitek z O2 TV online.
Nyní ať při online nebo offline přehrávání se na pozadí objevuje zelené problíkávání a nebo snímky jiných pořadů,předpokládám výpadky kodeku při renderování opět na straně O2.Rovněž když měním volbu programu tak nesedí program dle názvu titulu (většinou je tam předchozí program),pokud vypnu a zapnu TV a následně zvolím tu stejnou volbu tak je vše OK.Ta aplikace pro Tizen se pomalu, ale jistě vylepšuje , jenže soustavné nedostatky a hlavně kvalita přehráváných pořadů nikoho nenadchne.
Dnes opět při zpětném přehrávání, konkrétně AMC kulatý progress bar a trhavý zvuk i video. U online sledování vše bez problémů, to už mají zřejmě vychytané. Rovněž aplikace doznala dalších změn. Těžko říct jestli k lepšímu.
Dneska opět kulatý pogress bar ( kulaté kolečko )uprostřed obrazovky při zpětném přehrávání programů.No nikdo se dlouho nevzdrží dívat na trhavé video s trhavým zvukem a uprostřed běžícím kruhem…..snad jen O2 Guru….
Dneska opět kulatý pogress bar ( kulaté kolečko )uprostřed obrazovky při zpětném přehrávání programů.Docela to naštve.Rychlost 38 Mbit / 10 Mbit přeš Wifi a samotná aplikace bere 12 Mbit / 0,7 Mbit takže jednoznačně chyba na strabě O2 serveru při strémování.Včera přitom vše v pohodě.I O2 má zřejmě svoje dny……